نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
گوشی هوشمند خود را به یک دوربین عکاسی چاپ سریع تبدیل کنید
با اتصال گجت پرینت (Prynt) به تلفن همراه هوشمند خود میتوانید بلافاصله پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کنید.
مراکز رشد و شتابدهندهها، ۲ بال زیستبوم استارتآپی
در زیستبوم استارتآپی، مراکز رشد و شتابدهندهها از مهمترین و موفقترین نهادها هستند که هدف حمایت از شکلگیری استارتآپها را دنبال میکنند.
حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در اولویت است
پروانه مافی: «استارتآپها امروز به مهمترین عامل توسعه اقتصادی کشور تبدیل شدهاند؛ اما نیازمند سرمایهگذاری تخصصی در این حوزه هستند؛ بنابراین حمایت از استارتآپها و همچنین حمایت سرمایهای از ویسیها در اولویت قرار دارد.»
هشت صنعتی که در سال ۲۰۱۸، ترند خواهند شد
بسیاری از حوزههای مختلف کسبوکار، از پزشکی گرفته تا بازاریابی و انرژی، خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر در سال ۲۰۱۸ آماده میکنند. در این مطلب از هشت صنعت ترند در سال میلادی آینده خواهیم گفت.
عادتهایی که از شما یک کارمند موفق استارتآپی میسازند
جدا از ویژگیهای ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارتآپها شرایط ویژه خودش را دارد و هرکس نمیتواند یک کارمند موفق استارتآپی شود.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.