گوشی هوشمند خود را به یک دوربین عکاسی چاپ سریع تبدیل کنید
با محصول استارت‌آپ Prynt: ۸

گوشی هوشمند خود را به یک دوربین عکاسی چاپ سریع تبدیل کنید

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۰ | ۳ دقیقه

با اتصال گجت پرینت (Prynt) به تلفن همراه هوشمند خود می‌توانید بلافاصله پس از عکس گرفتن، آن را چاپ کنید.

نوپانا: در گوشی اکثر افراد تعداد زیادی عکس وجود دارد. چاپ این عکس‌ها کار آسانی نیست و به زمان زیادی نیاز دارد. حتی ممکن است عکس مورد‌علاقه‌مان را میان انبوه عکس‌های ذخیره شده فراموش کنیم.

استارت‌آپ پرینت (Prynt) گجتی هوشمند تولید کرده است که گوشی هوشمند شما را به یک دوربین فوری تبدیل می‌کند. عکس‌هایی که توسط این دوربین فوری چاپ می‌شوند می‌توانند قسمتی از خاطرات شما را دوباره زنده کنند.

به گزارش نوپانا، این دستگاه بسیار کوچک و سبک است و می‌توانید همه جا آن را همراه خود داشته باشید. از این گجت می توانید در مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کنید تا عزیزان خود را غافلگیر کنید.

این گجت هم برای گوشی‌های سیستم عامل اندروید و هم IOS تولید شده است و اپلیکیشن آن را به راحتی می‌توان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کرد. از طریق اپلیکیشن دستگاه می‌توانید عکس‌های خود را ادیت کنید، فیلترهای مختلف و یا حتی متن دلخواهتان را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را روی کاغذ معمولی یا کاغذ چسبی چاپ کنید.

اما ویژگی منحصر به فرد این دستگاه که توجه بیشتری را جلب‌ می‌کند، قابلیت زنده کردن عکس‌ها است! می‌توانید به عکس‌های خود ویدئو اضافه کنید و هم‌زمان با گرفتن عکس یک ویدئوی کوتاه هم ضبط کنید. بعد از چاپ عکس، گوشی خود را به این گجت متصل کنید و روی عکس‌های چاپ‌شده بگیرید تا ویدئو را ببینید. این قابلیت فوق‌العاده و هیجان‌انگیز است. با این کار می‌توانید برای دوستان خود پیام بفرستید و آن‌ها را غافلگیر کنید.

(همچنین بخوانید: چاپگرهایی که دنیای سه‌بعدی آینده را خلق می‌کنند)

برچسب‌ها: چاپعکسPryntگجتتکنولوژیاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.