نوشته های مرتبط: وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
مراکز حمایتی استارتآپهای سئول
در سال ۲۰۱۲ دولت «پارک گونهی» تعهد داد کره جنوبی را یکی از هفت کشور برتر در زمینه شتابدهی استارتآپها کند. اکنون نتایج این تعهد، کمکم در حال ظهور هستند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
راهنمای بازگشت بهکار پس از یک وقفه نسبتا طولانی
بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری میخواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل جدیدتان ضروری است.
از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
گلچینی از برترینهای سئو در میان استارتآپها
در این مطلب از شرکتهای بزرگی صحبت خواهیم کرد که با تاکید بر بهینهسازی وب و بهکارگیری استراتژی مناسب در بازاریابی، تبدیل به مهرههای مهم حوزه خدمات آنلاین شدهاند.