گلچینی از برترین‌های سئو در میان استارت‌آپ‌ها
وب‌سایت‌های موفق حوزه خدمات آنلاین؛ ۷

گلچینی از برترین‌های سئو در میان استارت‌آپ‌ها

توسط سبا فرجادفر | ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰ | ۶ دقیقه

در این مطلب از شرکت‌های بزرگی صحبت خواهیم کرد که با تاکید بر بهینه‌سازی وب‌ و به‌کارگیری استراتژی مناسب در بازاریابی، تبدیل به مهره‌‌های مهم حوزه خدمات آنلاین شده‌اند.

نوپانا: به این فکر می‌کنید که چرا یک استارت‌آپ آنلاین جنجالی در سیلیکون‌ولی راه‌اندازی می‌شود و هرگز هم از رونق نمی‌افتد؟ از دلایل اصلی این اتفاق، بهینه‌سازی و SEO وب‌سایت آن استارت‌آپ است. با این وجود  استارت‌آپ ‌هایی هستند که شاید اهمیت بهینه‌سازی وب‌سایت را در شکل‌دهی استراتژی‌ها و برنامه‌های طولانی‌مدت خود درک نکند. در عوض برخی وب‌سایت‌ها مانند وب‌سایت‌های بازی و پخش‌کننده ویدئو به رغم اینکه با ایده‌ای کوچک شروع می‌کنند؛ اما با بهره‌مندی از بهینه‌سازی وب و استراتژی سودمند خود، بسیار قوی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در ادامه از شرکت‌های بزرگی صحبت خواهیم کرد که با تاکید بر بهینه‌سازی وب‌ و به‌کارگیری استراتژی مناسب در بازاریابی، تبدیل به مهره‌ مهم حوزه خدمات آنلاین شده‌اند:  

۱.وب‌سایت City-Data.com، یک سرویس ملی است که آمار جمعیتی شهرهای ایالات‌متحده را ارائه می‌کند. این وب‌سایت ۱۲میلیون بازدیده‌کننده دارد.

۲. Inbox.com،  از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی است که در طول دوران فعالیت خود رشد سریعی داشته است. این صندوق ورودی ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ایمیل را به صورت رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

۳. وب‌سایت ChaCha.com، یک موتور جست‌وجو شبیه به گوگل است که به هر سوالی بی‌درنگ پاسخ می‌دهد. ChaCha ۱۳ میلیون کاربر دارد که این تعداد، از تعداد کاربران سایت محبوب کاریابی CareerBuilder.com نیز بیشتر است.

۴. Evite.com،  وب‌سایتی‌ است که فرصت ارسال رایگان کارت پستال را برای کاربران فراهم می‌کند. سایر وب‌سایت‌ها به طور معمول هشت تا ۱۰ میلیون بازدید‌کننده دارند؛ اما تعداد کاربران این سایت، از مرز ۱۵ میلیون می‌گذرد.

۵. coolmath-games.com نیز وب‌سایتی است که ساخت آن به سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد و ظاهرش نیز شبیه به وب‌سایت‌های دهه نود میلادی‌ست. coolmath-games هنوز هم طراحی سایت خود را برای ایجاد تجربه‌ای بهتر برای کاربران تغییر نداده است.

۶. Squidoo.com وب‌سایتی‌ست برای به اشتراک‌گذاری مطالب آموزشی، مقالات و نقدها که تمامی مطالب آن توسط کاربران نوشته شده‌اند.

۷. کارشناسان Hubpages.com روزانه به متخصصان کمک می‌کنند تا مقالات خود را منتشر کرده و مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنند.

۸. Legacy.com امکاناتی چون آگهی فوت، سازمان‌های برگزارکننده مراسم تشییع‌جنازه، ارسال گل، اخبار و مشاوره، لوح یادبود و ...  را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

(همچنین بخوانید: راز طراحی برترین‌ وب‌سایت‌ها چیست؟)

منبع

برچسب‌ها: استارت‌آپوب‌سایتوب‌سایت‌های موفقبهینه‌سازی وبخدمات آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره سبا فرجادفر

سبا فرجادفر

سبا فرجادفر، دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی است. او فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و به عنوان دبیر خبر در روزنامه‌ها و نشریات معتبر کشور قلم می‌زند. سبا فرجادفر هم‌اکنون در زمینه خبرنگاری کسب‌وکارهای نوپا فعالیت می‌کند.