نوشته های مرتبط: لپتاپی با قطر کمتر از یک اینچ
پرواز دستهجمعی پهپادها
اینتل قصد دارد در سال جاری با سرمایهگذاری بیشتر روی پرندههای عمود پرواز، این صنعت را متحول کند.
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تی-باتز، استارتآپی که کودکان را وارد دنیای رباتیک میکند
دنیای کودکان پر از کنجکاوی و خلاقیت است. استارتآپ تی-باتز با ورود به دنیای کودکان و طراحی رباتهایی مخصوص آنها در این مسیر با آنها همراه میشود.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ظرفیتهای استارتآپی در ایران
علاوه بر توانایی حل مشکلات و چالشها و برخورداری از مزایای خاص، استارتآپهای ایرانی پتانسیلهای خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.
درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری از تکنولوژی که هنوز وجود خارجی ندارد
شرکت تسلا تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار برای تکنولوژی خودران شدن خودروها که هنوز وجود ندارد و حتی مجوزی برای آن کسب نکرده است، از مشتریان خود دریافت کرده است.