نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
ستون فعالیت استارتآپها، سرمایهگذاری خطرپذیر است
سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیستبوم استارتآپها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.
آیا رشد استارتآپ شما به اندازه کافی سریع است؟
محاسبه سرعت رشد استارتآپ و مشخصکردن اهداف کوتاهمدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسبوکار لحاظ شود.
چهار درس بزرگ از استیو جابز
این مطلب، گزیده سخنان «ویلیام هال» درباره استیو جابز است. او سالهای زیادی را در شرکت اپل و در کنار او کار کرده و حتی در بدترین شرایط این شرکت را رها نکرده است.