نوشته های مرتبط: اختصاص اعتبار برای شرکتهای دانشبنیان
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسبوکار شما به آن متکی است؟
آیا استارتآپها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح میدهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.
میزان حقوق منطقی صاحبان کسبوکار چقدر است؟
شما بهعنوان مالک یک کسبوکار، همیشه میتوانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسبوکار شما تاثیر میگذارد؟
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
برای پیشرفت و توسعه استارتآپها، به حمایتهای سرمایهای از ویسیها نیاز داریم
عباس آرگون: «برای پیشرفت و توسعه شرکتهای استارتآپی در کنار ایدههای جدید و خلاقانه، به حمایتهای سرمایهای خصوصا در حوزه سرمایهگذاری خطرپذیر نیاز است و تا زمانی که پشتوانه مالی نباشد طرحهای خوب به مرحله اجرا نخواهند رسید.»
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها، نوشداروی معضل اشتغال
کسبوکارهای نوپا به پویایی اقتصاد و به تبع آن اشتغالزایی کمک فراوانی میکنند؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره اشتغالزايی استارتآپها دارند؟