نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
استارتآپها تهدید نیستند
کسبوکارهای نوپا چرخ دندههای اقتصادی را به گردش در میآورند و تهدید نیستند.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
چارسوي جولان «استارتآپها» در اقتصاد مدرن
بررسی عوامل مختلف موفقيت استارتآپهای ایران
شتابدهی به استارتآپها در ایران
شتابدهندهها تا چه اندازه عامل موفقیت استارتآپهاي ايراني بودهاند؟
اشتباهات کلیدی پیش از راهاندازی کسبوکار
کمالگرایی در زمینههای مختلف دشمن اصلی یک استارتآپ است.
ضرورت ایجاد اتحادیه برای استارتآپها
ایجاد تشکلهای صنفی در حوزه استارتآپها، جهت احقاق حقوق آنها امری ضروری است.
صحبتهای مخترع وب در مورد وضعیت آن
زمانی مسئله وجود وبسایت بود، اما امروز چطور بودن آن مهم است.