اشتباهات کلیدی پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار
زمان استارتِ استارت‌آپ ۸.۵

اشتباهات کلیدی پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵ | ۴ دقیقه

کمال‌گرایی در زمینه‌های مختلف دشمن اصلی یک استارت‌آپ است.

 نوپانا: شروع یک کسب‌وکار تازه شگفت‌انگیز است و انرژی بالایی احتیاج دارد. برای بسیاری این پرسش به‌وجود می‌آید که چه زمانی وارد بازار رقابت شوند. در مورد این مسئله تصورات غلط زیادی وجود دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را بررسی می‌کنیم.

بدون دنبال‌کننده نمی‌توان شروع کرد

این شکایت اصلی کسب‌وکارهای نوپا است و بسیاری از آنها به همین خاطر تعلل می‌کنند و شکست می‌خورند.

مولفه اصلی راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپا، پایه‌گذاری و معرفی خود به‌عنوان یک استارت‌آپ قابل اعتماد و مستقل است. بهترین راه، ارائه برخی خدمات رایگان و همچنین معرفی خود به کسانی است که تا حدودی شما را می‌شناسند.

این کار را می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و تبلیغات زودبازده است. قدم اول را درست بردارید، افراد زیادی جذب ایده شما می شوند.

قبل از شروع لازم است محصول کاملی ارائه دهید

اگر می‌خواهید شکست خود را تضمین کنید، آنقدر صبر کنید تا محصول یا سرویسی که قصد ارائه آن را دارید کامل شود. کمال‌گرایی بیش از حد باعث به تعویق انداختن کار و درآمد می‌شود.

از طرفی اگر کار را با محصول نا تمامی شروع کنید و به مرور زمان بهتر شوید، اعتماد بیشتری جذب خود می‌کنید و مشتریان همیشه منتظر محصول بهتری می‌مانند.

قبل از هرچیزی، به وبسایت و لوگو نیاز دارید

بعضی‌ها بیشتر از شروع کار تمایل دارند که با داشتن یک لوگو و سایت، مدیریت و مالکیت خود را به رخ دیگران بکشند. این نیز یکی از اشتباهات بزرگ راهبردی است.

هزینه‌ای که صرف این کار می‌شود را می‌توان در بهبود کسب‌وکار تازه کرد. مشتریان بیشتر از نام و مالکیت شما، به محصولی توجه می‌کنند که قدم به قدم بهتر می‌شود.

این سه نکته حیاتی را در ذهن داشته باشید تا استارت‌آپ شما به مسیر موفقیت بیفتد و روز به روز پیشرفت کند.

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا