نوشته های مرتبط: چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

طرح‌های مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

با پیشرفت کسب‌وکار و تغییر فرهنگ شرکت‌ها در دوران کنونی، طراحی داخلی اتاق‌ها و سالن‌های شرکت‌ها نیز در حال تغییر و مدرن شدن است.

چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

برقراری ارتباط، یکی از مهارت‌های ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعه‌های بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.

استارت‌آپ‌هایی برای خواب بهتر، غذای سالم‌تر و حمل‌ونقل هوشمندانه‌تر

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۱۲ دقیقه

در این مطلب به معرفی استارت‌آپ‌هایی می‌پردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین می‌کنند.

رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابه‌حال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده می‌کند.

چگونه بر ترس‌های خود در محیط کار غلبه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در دنیای کسب‌وکار، اغلب ترس‌ها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود می‌آورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب می‌زند.

کارمندان را آموزش می‌دهیم تا رهایمان کنند!

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیان‌گذاران شرکت لیسن‌تراست (ListenTrust)، به‌واسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیده‌اند.