نوشته های مرتبط: چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
فرقی نمیکند که مشغول شغل سنتی یا کسبوکار شخصیتان هستید، در واقع همهی ما تلاشمان را میکنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهدست بیاوریم.
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
طرحهای مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد
با پیشرفت کسبوکار و تغییر فرهنگ شرکتها در دوران کنونی، طراحی داخلی اتاقها و سالنهای شرکتها نیز در حال تغییر و مدرن شدن است.
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.
استارتآپهایی برای خواب بهتر، غذای سالمتر و حملونقل هوشمندانهتر
در این مطلب به معرفی استارتآپهایی میپردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین میکنند.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.
چگونه بر ترسهای خود در محیط کار غلبه کنیم؟
در دنیای کسبوکار، اغلب ترسها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود میآورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب میزند.
کارمندان را آموزش میدهیم تا رهایمان کنند!
کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیانگذاران شرکت لیسنتراست (ListenTrust)، بهواسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیدهاند.