نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
کارگاه آموزشی تولید محتوا
کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارتآپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار میشود.
چه موانعی در مسیر شروع کسبوکارها قرار دارند؟
در مسیر شروع کسبوکارها موانعی وجود دارند؛ اما با انگیزه و پشتکار میتوانید از آنها عبور کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی از این موانع مهم و راههای گذر از آنها میپردازیم.
مشاور حقوقی چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟
تقریبا بیشترِ مردم میدانند تحصیلکردگان حقوق، وارد یکی از مشاغل وکالت، قضاوت یا سردفتری میشوند؛ ولی شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این افراد میتوانند بهعنوان مشاور حقوقی نیز به فعالیت بپردازند.
کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس
کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۷ اردیبهشت به مدت ۴ ساعت در دانشگاه تهران برگزار میشود.
بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟
در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، میپردازیم.
کارگاه تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد
در این گزارش به شرح کارگاه « تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ» که به همت مدرسه استارتآپ ایران برگزار شده است، میپردازیم.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.