کارگاه آموزشی تولید محتوا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

کارگاه آموزشی تولید محتوا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار می‌شود.

نوپانا: برندها شخصیت دارند، برندها پیام تعهد ما را منتقل می‌کنند، آنها شاد می‌شوند حتی گاهی برای حرف‌های نگفته اشتیاق دارند. آنها خود ما هستند و باید با زبان ما صحبت کنند. آنها تصویر کسب‌وکار ما را می‌سازند و زودتر از آنچه تصور می‌کنیم سفیر ما در گفتگوی انسان‌ها می‌شوند. تجارت را رها کنید و یاد بگیرید با انسان‌ها رابطه بسازید. کل داستان ما در این کلاس همین است. پیامی تولید کنیم که به مخاطب کمک کند، رابطه بسازد و مفهومی لذت‌بخش برای حضور در این ارتباط خلق کند.

با شرکت در این کلاس از یک نویسنده آماتور به یک کپی‌رایتر تبدیل می‌شوید. مانند تمام مهارت‌های دیگر، نوشتن هم وابستگی زیادی به تجربه و تکرار دارد اما آشنایی با اصول و روش‌های می‌تواند به تلاش‌های بعدی شما جهت دهد.

حضور در این کارگاه را به دانشجویان، فعالان حوزه محتوا، کپی‌رایترها، نویسندگان مقالات آنلاین و کارشناسان بازاریابی توصیه می‌کنیم.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: تولید محتوابرندبازاریابی محتواتصویر کسب‌وکار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.