کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در روز ۷ اردیبهشت به مدت ۴ ساعت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نوپانا: کاهش هزینه، قابلیت اندازه‌گیری، نتایج در لحظه، هدف‌گذاری و جمعیت شناختی از مهم‌ترین مزایای بازایابی دیجیتال نسبت به آفلاین است. اگر نگوییم گوگل آنالیتیکیس تنها ابزار، بدون شک یکی از مهم‌ترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار ماست تا به کمک آن به اندازه‌گیری و اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی بپردازیم.

سه دلیل برای اینکه استفاده از این ابزار گوگل برای شما الزامی است:

۱. بررسی کلی کانال‌های ورودی بازدیدکننده (ورودی ارگانیک، ورودی مستقیم، شبکه اجتماعی و ...)

۲. هدف گذاری و بررسی رفتار کاربران در سایت

۳. نرخ مشارکت کاربران (نرخ پرش، تعداد صفحات دیده شده توسط کاربران، متوسط زمان حضور در وب سایت)

مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که آموزش می‌بینید:

  • ساخت حساب در گوگل آنالیتیکس
  • نصب کد بر روی سایت
  • بررسی داشبورد، نمودارها و جداول
  • فیلتر کردن گزارش‌های اختصاصی
  • نگاهی به دموگرافی و علایق مخاطبان
  • دنبال کردن تعاملات مخاطبان از طریق گزارش‌های رفتاری
  • بررسی ترافیک سایت از طریق گزارش‌های جذب مشتری
  • مشاهده محتوای به اشتراک گذاشته‌شده و مخاطبان ورودی از طریق گزارش‌های اجتماعی
  • ارزیابی بازخوردهای سئو
  • ساخت اهداف (Goals) و بررسی آن‌ها

برای فراگیری این ابزار، ما به شما کارگاه کاربردی گوگل آنالیتیکس را پیشنهاد می‌دهیم.

ثبت‌نام این کارگاه از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: google analyticsکارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس کمپین تبلیغاتیبازاریابی دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.