نوشته های مرتبط: موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمین‌شده نیست!

آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

آزادکاری و کارآفرینی شباهت‌های زیادی دارند؛ مانند راه‌اندازی کسب‌و‌کار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوت‌های بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیین‌کننده دارند.

استارت‌آپ‌ چیست و چه ‌چیزی نیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

با وجود تفاوت‌ بسیار استارت‌آپ و استارت‌آپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه‌ گرفته می‌شوند.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری می‌سازند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایده‌های بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسب‌وکار خود به‌ کار ببرید.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۵/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستوران‌های دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راه‌اندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.