نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ویژگی‌هایی که از شما یک راهبر توانمند می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در راهبری کسب‌وکار، مستلزم ویژگی‌های خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر می‌شوند.

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهنمای بازگشت به‌کار پس از یک وقفه‌ نسبتا طولانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری می‌خواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل‌ جدیدتان ضروری است.

نگاهی بر وفاداری به برند و درآمدهای ناشی از آن

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

در این مطلب یاد می‌گیریم شتاب‌دهنده استارت‌آپ چیست و چه خدماتی به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌دهد؟

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.