نوشته های مرتبط: چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
انواع ارزشهای معتبر یک برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
همین حالا روی من کلیک کن!
دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه میتوان دعوت به اقدام بهتر و جذابتری برای تبلیغات طراحی کرد؟
نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از بازاریابی نمونه رایگان تا بازاریابی چابک
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نمونههای اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتریها هستند و استارتآپها میتوانند به کمک بازخورد مشتریها، موفقیت خود را تضمین کنند.