نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
تحصیلات، چه نقشی در حرفهای شدن مدیران ایفا میکند؟
تحصیلات، شرط کافی برای تبدیل شدن به یک مدیرعامل موفق نیست؛ اما کمک میکند به طرز تفکر درستی در خصوص شناسایی و تحلیل موقعیتهای بازار برسید.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
هر فروشگاه اینترنتی، استارتآپ نیست
هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راهاندازی میکند، بنیانگذار یک استارتآپ نیست.
سرمایهگذارانی که باید از آنها دوری کنید
تأمین سرمایه یکی از مهمترین مراحل شروع کسبوکار است و انتخاب سرمایهگذار نامناسب، میتواند یک استارتآپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.
خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید
یافتن راهحل برخی از چالشهای کسبوکارتان، سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.
چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این حال ویژگیهایی دارد که باعث میشود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.
آشنایی با مسائل حقوقی، گرهگشای فعالیت استارتآپها است
محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارتآپها است.
برای شروع کسبوکار هرگز دیر نیست
به گفته کارشناسان، متوسط سن بنیانگذاران استارتآپهای موفق، ۴۰ سال است. این موضوع درستی تحقیقاتی را نشان میدهد که تاکید دارند پیشرفت خلاقانه ربطی به سنوسال ندارد.