نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

تحصیلات، چه نقشی در حرفه‌ای شدن مدیران ایفا می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۵/ ۵ دقیقه

تحصیلات، شرط کافی برای تبدیل شدن به یک مدیرعامل موفق نیست؛ اما کمک می‌کند به طرز تفکر درستی در خصوص شناسایی و تحلیل موقعیت‌های بازار برسید.

کسب‌وکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

اگر شما به‌دنبال راه‌اندازی استارت‌آپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک می‌کند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.

هر فروشگاه اینترنتی، استارت‌آپ نیست

۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راه‌اندازی می‌کند، بنیان‌گذار یک استارت‌آپ نیست.

سرمایه‌گذارانی که باید از آنها دوری کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

تأمین سرمایه یکی از مهم‌ترین مراحل شروع کسب‌و‌کار است و انتخاب سرمایه‌گذار نامناسب، می‌تواند یک استارت‌آپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.

خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

یافتن راه‌حل برخی از چالش‌های کسب‌وکارتان، ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.

چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشت‌آور است؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این‌ حال ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.

آشنایی با مسائل حقوقی، گره‌گشای فعالیت استارت‌آپ‌ها است

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۰/ ۵ دقیقه

محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ها است.

برای شروع کسب‌وکار هرگز دیر نیست

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰/ ۴ دقیقه

به گفته کارشناسان، متوسط سن بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های موفق، ۴۰ سال است. این موضوع درستی تحقیقاتی را نشان می‌دهد که تاکید دارند پیشرفت‌ خلاقانه ربطی به سن‌وسال ندارد.