نوشته های مرتبط: نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهنمای بازگشت به‌کار پس از یک وقفه‌ نسبتا طولانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری می‌خواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل‌ جدیدتان ضروری است.

همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

در این مطلب یاد می‌گیریم شتاب‌دهنده استارت‌آپ چیست و چه خدماتی به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌دهد؟

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

نمونه‌های اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتری‌ها هستند و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به کمک بازخورد مشتری‌ها، موفقیت خود را تضمین کنند.

سرعت رشد استارت‌آپ خود را «هک» کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

تمایل کسب‌و‌کارهای استارت‌آپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارت‌آپ شما را چندین برابر می‌کند.

سه دلیل اصلی شکست کارآفرینان را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان، موفقیت را با نشانه‌هایی ظاهری از آن می‌شناسند؛ در حالی که معیار سنجش موفقیت واقعی خوشحالی، سلامتی و ثروت است.