نوشته های مرتبط: رنگهای غالب و برندهای سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ
رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
مختصری از فعالیت فروشگاههای آنلاین و سایتهای پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران
دورخیز استارتآپی نوکیا
شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را بهدست بیاورد.
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
پنج نکته طلایی در انتخاب اسم
نام استارتآپ اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد و دقت در انتخاب آن ضروری است.
از شکست خوردن نترسید
غولهای امروزی یک شبه به موفقیت نرسیدهاند و در مسیر رشد، بدترین شکستهای ممکن را تجربه کردهاند.
میراث آیفون
تاثیری که آیفون در این 10 سال در دنیای تکنولوژی گذاشته غیرقابل انکار است.
تغییر نام بزرگترین شرکتها
تغییر زمینه کاری، اخراج موسسان، سازماندهی مجدد و حتی تغییر نام، میتوانند بخشی از مسیر زندگی یک استارتآپ باشند.
بازگشت قهرمان
پس از سالها حدس و گمان، نوکیا بالاخره به بازی گوشیهای هوشمند برگشت.