نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسبوکار در مسیر مشتریمداری
راهاندازی ۶ نوع صندوق خطرپذیر مشارکتی در حوزه دانشبنیان
دکتر بهزاد سلطانی، رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در نشست خبری در خصوص فعالیتهای این صندوق، تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانشبنیان، طرحهای مصوب برای دریافت تسهیلات، مدل سرمایهگذاری و برنامههای صندوق برای شرکتهای دانشبنیان مطالبی را ارائه کرد.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
المپیک ۲۰۲۰ متفاوتتر از سالهای اخیر برگزار خواهد شد
کشور ژاپن در کمتر از ۱۰۰۰ روز دیگر میزبان مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.
محیط کسبوکار مطلوب زمینه ساز ظهور اقتصاد دانشبنیان است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آن چه که زمینه های ظهور و بروز اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند، محیط کسب و کار مطلوب در هر منطقه و استان است.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
آینده کسبوکارهای نوپا در هالهای از ابهام
اتفاقات چند روز اخیر در اکوسیستم استارتآپی ایران باعث بروز نگرانیهایی در بین کارآفرینان شده است.
بازار استارتآپها و کسبوکارهای آنلاین کساد میشود
دبیر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گفت: در شرایط تحریم استارت آپ ها و کسب و کارهای مجازی با مشکلات بیشتری دست به گریبان اند و در صورت تداوم شرایط شاهد ریزش زیادی در فعالان این بازار خواهیم بود.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.