نوشته های مرتبط: چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل میدهد
مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسبوکار بهطور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه انتخابی از فعالیتها.