نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.

رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابه‌حال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده می‌کند.

استخدام مدیر مالی استارت‌آپ خود را به فردا موکول نکنید!

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵/ ۵ دقیقه

مدیران مالی، از مهره‌های بسیار کلیدی در استارت‌آپ‌ها هستند. این افراد می‌توانند با استفاده از تجربه خود در مدیریت شرکت‌های بزرگ، موفقیت استارت‌آپ را تا حدود زیادی تضمین کنند.

کارمندان را آموزش می‌دهیم تا رهایمان کنند!

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیان‌گذاران شرکت لیسن‌تراست (ListenTrust)، به‌واسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیده‌اند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

کارمندان، مهره‌های کلیدی کسب‌وکار شما هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزش‌ها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام داده‌اند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک می‌کند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.

اقدام تحسین‌برانگیز استارت‌آپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیورو به‌عنوان یکی از شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارت‌آپ‌ها پیش‌قدم شده است و قصد دارد همه دوچرخه‌سواران خود را بیمه کند.