نوشته های مرتبط: از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
نقش اساسی مدیر برند در کسبوکار شما
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
انواع ارزشهای معتبر یک برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!