نوشته های مرتبط: نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
تبلیغاتی که با اتوبوسها همسفر میشوند
نصب تبلیغات در اتوبوسها و ایستگاههای اتوبوس و قطار، یکی از بهترین شیوههای تبلیغات محیطی است.
آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
آزادکاری و کارآفرینی شباهتهای زیادی دارند؛ مانند راهاندازی کسبوکار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوتهای بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیینکننده دارند.
۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایدههای بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگیهای خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسبوکار خود به کار ببرید.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.