نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

ستون فعالیت استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری خطرپذیر است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۳ دقیقه

سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیست‌بوم استارت‌آپ‌ها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

آیا رشد استارت‌آپ شما به اندازه کافی سریع است؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

محاسبه سرعت رشد استارت‌آپ و مشخص‌کردن اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسب‌وکار لحاظ شود.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

چرا استارت‌آپی‌ها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسب‌وکار کنند؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

باور عمومی غلطی که در میان فعالان فضای استارت‌آپی وجود دارد این است که کارآفرینان و اعضای تیم آنها باید تمام زندگی خود را فدای شرکت کنند تا موفق شوند.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.