نوشته های مرتبط: اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
افزایش درآمدزایی از طریق فروش درون برنامهای آیفون طی سال ۲۰۱۷
گزارش جدید سنسور تاور نشان از این دارد که خرید درونبرنامهای به گزینهی محبوب و پرکاربرد در میان کاربران و همچنین توسعهدهندگان آیفونهای اپل تبدیل شده است.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
«نقشه گوگل» برای توانیابان امکانات ویژهای در نظر گرفته است
سرویس جدید «نقشه گوگل»، بهترین مسیرها با توجه به امکان تردد ویلچر را به توانیابان پیشنهاد میکند. همچنین در این سرویس، قابلیت گزارش امکانات موجود برای تردد توانیابان فراهم شده است.
اگر کافهبازار نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
پیشبینیهای صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشنهای با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از ابزار مدیریت منابع انسانی تا نرمافزار حسابداری آنلاین
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.