گزارش جدید سنسور تاور نشان از این دارد که خرید درونبرنامهای به گزینهی محبوب و پرکاربرد در میان کاربران و همچنین توسعهدهندگان آیفونهای اپل تبدیل شده است.
نوپانا، به نقا از زومیت: سنسور تاور گزارش جدیدی را منتشر کرده که به موجب آن، استفاده از خرید درون برنامهای در میان کاربران محبوبتر از پیش شده است. همچنین باید به استفادهی گسترده از این قابلیت توسط توسعهدهندگان در اپلیکیشنهای خود نیز اشاره کرد. آمارهای سنسور تاور نشان از آن دارند که استفاده از خرید درونبرنامهای توسط کاربران آیفون در مقایسه با سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
سنسور تاور همچنین میانگین مبلغ خرج شده در هر آیفون را از طریق خرید درون اپلیکیشنی اعلام کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده کاربران بهصورت میانگین مبلغ ۵۸ دلار را در هر آیفون از طریق خرید درون برنامهای هزینه کردهاند که در مقایسه با ۴۷ دلار سال گذشته افزایش یافته است. از ۵۸ دلار اعلام شده، ۳۶ دلار به خریدهای درونبرنامهای برای بازیها اختصاص پیدا کرده است. پس از بازیها، اپلیکیشنهای حوزهی سرگرمی، موسیقی، شبکههای اجتماعی و سبک زندگی بیشترین میزان خریدهای درون اپلیکیشنی را به خود اختصاص دادهاند.
آمارهای ارائه شده شامل خرید اشتراک برنامههایی نظیر نتفلیکس نیز میشود، حال آنکه خریدهای صورت گرفته با استفاده از برنامههایی نظیر اوبر و همچنین آمازون در آمار مورد نظر دخالت داده نشدهاند. در واقع با توجه به اینکه اپلسهمی از فروشهای انجام شده با استفاده از اوبر و آمازون نمیبرد، از اینرو آمار چنین فروشهایی در اعداد ارائه شده استفاده نشدهاند. در مورد دانلودهای صورت گرفته نیز باید به این نکته اشاره کرد که میزان دانلود اپلیکیشنها بهصورت میانگین در آیفونهای اپل تا بیش از ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و به میانگین ۴۵ درصد اپلیکیشن در هر آیفون دست پیدا کرده است. کاربران آیفون در مقایسه با سال ۲۰۱۶ بهصورت میانگین ۴ اپلیکیشن جدید را در آیفونهای خود نصب کردهاند. نکتهی جالب، کاهش ۱۰ درصدی نصب اپلیکیشنهای مرتبط با ویدیو و تصاویر است، حال آنکه بازیها با رشد ۷ درصدی در نصب همراه شدهاند.