«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
در مسیر بهبود تجربه کاربری ۸

«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

پیش‌بینی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشن‌های با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.

نوپانا: اینستاگرام در مسیر توسعه اپلیکیشن خود به سرعت در حال رشد است و در جدید ترین آپدیت این نرم‌افزار قرار است ویژگی عکس‌برداری در حالت پرتره اضافه شود. پیش‌بینی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اسنپ‌چت استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.

به گزارش نوپانا، بررسی‌ها نشان می‌دهند که به احتمال زیاد این قابلیت در حالت لایو اینستاگرام گنجانده خواهد شد. قابلیت پرتره به شما این امکان را می‌دهد که مستقیما روی صورت افراد فوکس کرده و پس‌زمینه تصویر آنها را تار کنید تا تصویر چهره مناسب‌تری داشته باشید. البته این قابلیت در دوربین‌های تلفن‌های همراه جدید‌تر گنجانده شده است؛ با این حال تعداد بالایی از گوشی‌های هوشمند از این قابلیت بی‌بهره هستند.

جالب است بدانید که هم‌اکنون حالت استوری اینستاگرام یکی از پرطرفدار‌ترین بخش‌های این اپلیکیشن از دیدگاه مخاطبان است و اینستاگرام توجه ویژه‌ای به توسعه این بخش دارد. همچنین مخاطبان تخصصی‌تر که از اینستاگرام برای توسعه کسب‌وکار خود یا تبلیغات بهره‌ می‌برند، بیشتر از این قسمت برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنند و بدون شک توسعه این بخش به محبوبیت اینستاگرام می‌افزاید.

اینستاگرام هنوز خبر حالت عکاسی پرتره را تایید یا رد نکرده است و مانند دفعات قبلی واکنش خاصی به این خبر نشان نداده است؛ اما با توجه به تجربه‌های قبلی می‌توان گفت باید به زودی منتظر این قابلیت در اینستاگرام باشیم تا بتوانیم با دوربین گوشی خود تصاویر زیباتری را به ثبت برسانیم.

(همچنین بخوانید: کاهش ۱۵ درصدی ارزش سهام اسنپ چت!)

برچسب‌ها: اینستاگرامتوسعه محصولپرترهاستوریinstagramاپلیکیشنتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.