نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
برندهایی که ملکه ذهن مشتریان میشوند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سرمایهگذاری ۳.۲ میلیوندلاری بر استارتآپی که ماهوارههای فضایی اجاره میدهد
با درس گرفتن از شکست پروژه ایریدیوم، اکنون استارتآپ لافتاوربیتال قصد دارد ماهوارههای پرقدرت تجاری در اختیار مشتریان قرار دهد که هزینه نگهداری آنها در فضا بسیار مقرونبهصرفه است.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
برنامه ویژه هند برای تامین سرمایه استارتآپها
دولت محلی راجستان (از مهمترین ایالتهای هند) پلتفرم جدیدی را تحت عنوان آیاستارت برای حمایت از استارتآپها و تامین سرمایه آنها در این منطقه راهاندازی کرد.
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.