چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
اینفوگرافیک ۸

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰ | ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

نوپانا: نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند. اما چرا باید هر روز به این وب‌سایت سر بزنیم؟ در ادامه می‌خوانیم:

۱- اگر می‌خواهید در کسب‌وکارتان موفق باشید

حتما شما هم قبول دارید عوامل متعددی در موفقیت هر نوع کسب‌وکار تاثیرگذار هستند؛ تجربه، آموزش، مهارت، علاقه، انگیزه، شرایط مناسب محیطی و ... همه می‌توانند در موفقیت کسب‌وکار شما تاثیرگذار باشند. اما ارزش آگاهی از تجربه‌های موفق و ناموفق دیگران در کسب‌وکارهای مشابه و اطلاع از راهکارهای علمی موفقیت در کسب‌وکار، برای هر کارآفرینی ضروری است. شما می‌توانید در نوپانا مطالب تحلیلی و جذابی را در این زمینه بخوانید. اگر می‌خواهید در مسیر موفقیت قرار بگیرید، حتما برای مطالعه زمان کافی خرج کنید.

۲- اگر به دنبال نوآوری و ایده‌های ناب هستید

اطلاع از ایده‌های متفاوت کسب‌وکارهای استارت‌آپی و آگاهی از وضعیت آنها در کشورهای دیگر می‌تواند برای افرادی که تشنه راه‌اندازی کسب‌وکار نوآورانه هستند، بسیار مفید باشد. ما در نوپانا مطالب متعددی را در بخش‌های مختلف با همین منظور منتشر می‌کنیم. بخش‌هایی با ماموریت معرفی استارت‌آپ‌های خارجی یا گجت‌های استارت‌آپی از همین نوع مطالب هستند. کافی است هر روز این مطالب را در سایت و شبکه‌های اجتماعی نوپانا دنبال کنید.

۳- اگر به دنبال سرمایه‌گذاری یا همکاری با استارت‌آپ‌ها هستید

علاوه بر استارت‌آپ‌های خارجی، هر هفته در مطالب متنوع و مختلف، کارآفرینان و استارت‌آپ‌های ایرانی معرفی می‌شوند. به عنوان مثال در بخشی تحت عنوان «پیشنهاد نوپانا»، استارت‌آپ‌های ایرانی و موسسان آنها معرفی می‌شوند. البته برای نوپانا فرقی ندارد آنها در چه مرحله از کسب‌وکارشان بوده، یا جذب سرمایه انجام داده یا نداده باشند. این استارت‌آپ‌های ایرانی بر اساس فراخوان‌های متعدد در مراحل خیلی ساده و به صورت رایگان در نوپانا معرفی می‌شوند. همچنین در نوپانا همیشه مطالب، گزارش‌ها و گفت‌وگوهای جذاب درباره استارت‌آپ‌های موفق نیز وجود دارد.

۴- اگر به دنبال اطلاع و شرکت در رویدادهای استارت‌آپی هستید

همزمان با توسعه اکوسیستم‌های کسب‌وکارها و کارآفرینی استارت‌آپی در ایران، میزان برگزاری رویدادهای متعدد مرتبط نیز به شدت رشد کرده است. در این میان شرکت در همه این رویدادها یا اطلاع از رویدادهای معتبر و مناسب با نوع نیاز شما می‌تواند کمی دشوار باشد. اما در نوپانا در بخش‌های مختلف به معرفی این رویدادها یا انتشار خبر یا گزارش از آنها پرداخته می‌شود. نوپانا به‌عنوان حامی رسانه‌ای با برگزار کنندگان رویدادها هم همکاری دارد و این نوع همکاری‌ها در حال گسترش است.

۵- اگر می‌خواهید از مهمترین اخبار کارآفرینی و استارت‌آپی باخبر باشید

نوپانا یک وب‌سایت صرفا خبری نیست که تنها اخبار و اتفاقات مرتبط را پوشش دهد. با این حال در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی نوپانا می‌توانید در بخش‌های مختلف همچون «خبر فوری»، «خبر ویژه»، «خبر روز» و ... مهمترین اخبار استارت‌آپی ایران، جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه را دنبال کرده و از اتفاقات اطراف به خوبی خبردار باشید. در کانال تلگرام نوپانا نیز به شکل ویژه اخبار رسانه‌های دیگر در بخش‌هایی همچون «روزنامه‌خوانی» بررسی و تحلیل می‌شوند.

۶- اگر می‌خواهید زندگی حرفه‌ای داشته باشید

آشنایی از اخلاق و رفتار حرفه‌ای در کار کردن یا در محیط کاری می‌تواند به پیشرفت شخصی شما بسیار کمک کند. شما اگر به این موارد، آگاهی از روانشناسی موفقیت و نحوه ارتباط موثر و حرفه‌ای را هم اضافه کنید، تاثیر بسیار مناسبی در زندگی حرفه‌ای‌تان خواهد داشت. اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشید هر روز به نوپانا سر بزنید و مطالب مختلف مرتبط در این زمینه‌ها را بخوانید.

۷- اگر می‌خواهید با اتصال به منابع خوب، به اصطلاحات و کسب مهارت‌ها مسلط شوید

اطلاع از تعاریف درست و علمی و اصطلاحات کاربردی حوزه‌های مختلف مرتبط به کسب‌وکار به ویژه در زمینه استارت‌آپ‌ها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. تعاریف درست و علمی این نوع از اصطلاحات را می‌توانید در مطالب مختلف نوپانا به زبان ساده پیدا کنید و بخوانید. در نوپانا همچنین مطالب علمی و تحلیلی متنوعی در زمینه مهارت‌های مختلف منتشر می‌شوند.

۸- اگر می‌خواهید استارت‌آپ راه‌اندازی کرده یا جذب سرمایه کنید

راه‌اندازی یک استارت‌آپ از صفر یا آشنایی با روش‌های اداره موفق آن، نیازمند کسب مهارت‌های خاص و مطالعه است. در نوپانا مطالب متعددی را می‌توانید برای این موضوع پیدا کنید. مطالبی که از بهترین منابع داخلی و خارجی ترجمه، گردآوری و تحلیل شده‌اند. قبول کنید ایده همه چیز نیست؛ شما باید بتوانید ایده‌تان را به خوبی اجرا کنید یا با روش‌های جذب سرمایه به خوبی آشنا شوید.

۹- اگر می‌خواهید نظرات کارشناسان یا مسئولان را بدانید

اطلاع از نظرات و اعتقادات کارشناسان، مسئولان و بخش‌های مختلف خصوصی، دولتی، دانشگاهی و نهادهای دیگر می‌تواند در افزایش آگاهی و دانایی عمومی جامعه، فعالان استارت‌آپی کشور و کارشناسان و مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر تاثیر بسزایی داشته باشد. در بخش‌هایی مثل «یادداشت» و «گفت‌وگو» می‌توانید مطالب بسیار جذابی در همین زمینه‌ها بخوانید.

۱۰- اگر به دنبال مطالب جذاب هستید یا زمان کافی برای مطالعه ندارید

در وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا و شبکه‌های اجتماعی مرتبط آن بخش‌های متنوع و متعددی وجود دارند که سلیقه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهند. از خبر و گزارش و مصاحبه گرفته تا کاریکاتور و ویدئو و پادکست‌های جذاب مرتبط را می‌توانید در نوپانا بیابید. به بخش‌هایی مثل «رادیو نوپانا»، «استارت‌آپ کمدی»، «اینفوگرافیک» و ... سر بزنید و مطالب جذاب مورد درخواست خود را پیدا کنید.

برچسب‌ها: نوپاناکسب‌وکارهای نوپاایدهکسب‌و‌کاراستارت‌آپنوآوریسرمایه‌گذاریرویداد استارت‌آپیکارآفرینیراه‌اندازی استارت‌آپجذب سرمایهاینفوگرافیکاخبار کارآفرینیزندگی حرفه‌ای
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.