نوشته های مرتبط: حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
۱۱ رفتار نابود کننده یک استارتآپ
رفتارهایی وجود دارند که بهعنوان یک کارآفرین اگر از آنها مطلع نباشید، ممکن است کسبوکار خود را از دست بدهید.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
پلتفرم بازاریابی «ورق سفید» چیست؟
ورق سفید، ابزاری که بازاریابی محتوای کسبوکار شما را شکستناپذیر میکند.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
مهارتهای کلیدی یک مدیر استارتآپ
یکی از سختترین کارها در دنیای کسبوکار، بهدست آوردن طیف گستردهای از مهارتهای مورد نیاز برای کسب موفقیت و رشد استارتآپ است.