نوشته های مرتبط: برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

کسب‌وکارهای نوپا چگونه می‌توانند مالکیت فکری ایده‌های خود را حفظ کنند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۳/ ۱۰ دقیقه

زمانی‌که خانه یا خودرویی را می‌خرید، به راحتی می‌توانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایده‌ای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا می‌توانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟

نقش مدیر محصول در کسب وکار

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۴/ ۱۷ دقیقه

چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقش‌ها و توقعاتی را می‌توانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.

سنتی‌ها غفلت کنند از بین می‌روند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸/ ۷ دقیقه

«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶/ ۴ دقیقه

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» هم‌زمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۶/ ۳ دقیقه

شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسب‌وکار اینترنتی در کشور

چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بسیاری از مدیران بر این باورند که پرداختن به موضوعی به نام اسشتراتژی می‌تواند دست و پاگیر باشد و یا در هر شرایطی کاربرد نداشته باشد؛ اما اینگونه نیست.

رونق استارت‌آپ‌ها با آموزش صحیح افراد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۳/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ کسب‌و‌کاری است که بخش عمده‌ای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب‌و‌کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارت‌آپ نیست، ولی همه استارت‌آپ‌ها به‌طرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها بزرگترین چالش بازار سرمایه

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱/ ۶۲ دقیقه

درحالی‌که هنوز روش ارزش‌گذاری مشخص و قابل استنادی برای استارت‌آپ‌ها و عرضه آن‌ها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارت‌آپ‌ها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.