نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

پیوت چیست و چگونه استارت‌آپ را از شکست نجات می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارت‌آپ جهت استراتژی‌های خود را تغییر می‌دهد و سعی می‌کند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.

اگر پیشنهاد ارتقای شغلی با افزایش حقوق همراه نبود چه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

در شرایطی که رییستان از شما قدردانی ‌می‌کند و به شما ترفیع می‌دهد، اما حقوقتان را افزایش نمی‌دهد چگونه باید رفتار کنید؟ در این مطلب می‌خوانیم.

گوشه بازار خود را فراموش نکنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری از تکنولوژی که هنوز وجود خارجی ندارد

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

شرکت تسلا تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار برای تکنولوژی خودران شدن خودروها که هنوز وجود ندارد و حتی مجوزی برای آن کسب نکرده است، از مشتریان خود دریافت کرده است.

از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بی‌دردسر بسته‌های پستی

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.