نوشته های مرتبط: چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
تفکیک حقوقی بستر از محتوا ضروری است
جهانگرد: «از نظر قانونی باید طوری باشد که بستر از محتوا براساس قانون تفکیک شود؛»
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفهای باشیم؟
چگونه بر چالشهای بازاریابی در دنیای رسانههای اجتماعی غلبه کنیم؟
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.
نقش استارتآپها در تأمین حقوق شهروندی
امروزه توجه به حقوق شهروندی جامعه معلولان کشور از جمله اشتغال و درآمدزایی برای آنها از دغدغههای مسئولین و بهویژه تشکلهای اجتماعی است.
استارتآپی که به بزرگترین مرکز درآمدزایی جنوب شرق آسیا تبدیل شد
از همان ابتدا، هدف اصلی «رِددورز» این بود که بتواند یک اکوسیستم جامع برای مسافران طراحی کند و به آنها کمک کند تا بهترین سرویسهای مورد نیاز خود را با کمترین هزینه در اختیار بگیرند.
تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانههای اجتماعی میپردازیم.
اینترنت نسل چهارم، با گسترش خود چه تاثیری روی اقتصاد دارد؟
درآمد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.