نوشته های مرتبط: جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اشتباه کردن و شکست خوردن در کسب‌و‌کار می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن می‌گیرند!

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

توسعه هوشمندانه برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

چلچراغ استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۵/ ۵۰ دقیقه

نقش استارت‌آپ‌های ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالش‌هایی که در این مسیر دارند!