نوشته های مرتبط: ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه ریسک‌های مدل کسب‌وکار خود را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

پنج روش الگو برداری از ارزش پیشنهادی رقبا

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هفت پرسش برای بررسی مدل کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ورود به دنیای مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

قواعد مصاحبه با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

بازاريابی با هدف جذب دیگر کسب‌وکارها

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰/ ۳۲ دقیقه

بازاریابی b2b از جنبه‌های بسیاری با دیگر انواع بازاریابی‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیک‌های متفاوتی را به کار می‌برند.

چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.