نوشته های مرتبط: پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقهمندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.
برگزاری رویداد «چالش نوآوری معدن و صنایع وابسته»
رویداد نوآوری معدن و صنایع معدنی، چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری توسط شتابدهنده «پرش» و با همکاری شتابدهنده «شهاب» برگزار خواهد شد.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
گردشگری؛ پویایی فرهنگی و رونق اقتصادی
چهارمین استارتآپدموی گردشگری با حمایت فنبازار ملی ایران در اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود.
جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند
اولین رویداد پیشران استارتآپ هوشمند، رویدادی است با هدف تسهیل پرورش ایدههای نوآورانه در زمینه محصولات و خدمات هوشمند.
شرکتهای دانشبنیان به روسیه میروند
کریدور صادرات محصولات دانشبنیان، از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در مهمترین نمایشگاه صنعتی بینالمللی روسیه حمایت میکند.
در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟
نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتابدهنده اَکسِل جهت عبور استارتآپها از مرحله فنافزایی به مرحله فنآفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.