نوشته های مرتبط: نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
اتحادیه کشوری کسبوکارهای آنلاین در آستانه راهاندازی است
علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف، از برنامهریزی راهاندازی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی خبر داد.
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.