نوشته های مرتبط: استارتآپ خود را چابک کنید
چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسبوکار شما دارد. در این مطلب از راههای جلب اعتماد دیگران در محیط کسبوکار خواهیم گفت.
۱۸ اشتباه کشنده استارتآپها
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، به ۱۸ اشتباه استارتآپها میپردازیم که موفقیت آنها را با خطر جدی روبهرو میکند.
آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
آزادکاری و کارآفرینی شباهتهای زیادی دارند؛ مانند راهاندازی کسبوکار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوتهای بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیینکننده دارند.
استارتآپ چیست و چه چیزی نیست؟
با وجود تفاوت بسیار استارتآپ و استارتآپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
شرکت گوگل بهمدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیمهای موفق برسد.