نوشته های مرتبط: چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
طرحهای مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد
با پیشرفت کسبوکار و تغییر فرهنگ شرکتها در دوران کنونی، طراحی داخلی اتاقها و سالنهای شرکتها نیز در حال تغییر و مدرن شدن است.
چه دلایلی باعث توقف رشد استارتآپ ها میشوند؟
استارتآپها برای داشتن عملکردی موفق، باید موانع اصلی کسبوکار خود را شناسایی کنند و استراتژی مناسبی برای عبور از چالشهای بازدارنده به کار گیرند.
راهبری یک تیم؛ سختتر از تصور افراد
یکی از مشکلات راهبری در جامعه ما این است که افرادا برای راهبری و مدیریت آموزش نمیبینند، بنابراین هیچگاه به صورت درست درک نمیکنند که راهبری خوب به چه معناست.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.
چگونه بر ترسهای خود در محیط کار غلبه کنیم؟
در دنیای کسبوکار، اغلب ترسها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود میآورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب میزند.
کارمندان را آموزش میدهیم تا رهایمان کنند!
کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیانگذاران شرکت لیسنتراست (ListenTrust)، بهواسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیدهاند.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.