نوشته های مرتبط: چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

طرح‌های مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

با پیشرفت کسب‌وکار و تغییر فرهنگ شرکت‌ها در دوران کنونی، طراحی داخلی اتاق‌ها و سالن‌های شرکت‌ها نیز در حال تغییر و مدرن شدن است.

چه دلایلی باعث توقف رشد استارت‌آپ ها می‌شوند؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ‌ها برای داشتن عملکردی موفق، باید موانع اصلی کسب‌وکار خود را شناسایی کنند و استراتژی مناسبی برای عبور از چالش‌های بازدارنده به کار گیرند.

راهبری یک تیم؛ سخت‌تر از تصور افراد

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

یکی از مشکلات راهبری در جامعه ما این است که افرادا برای راهبری و مدیریت آموزش نمی‌بینند، بنابراین هیچگاه به صورت درست درک نمی‌کنند که راهبری خوب به چه معناست.

رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابه‌حال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده می‌کند.

چگونه بر ترس‌های خود در محیط کار غلبه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در دنیای کسب‌وکار، اغلب ترس‌ها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود می‌آورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب می‌زند.

کارمندان را آموزش می‌دهیم تا رهایمان کنند!

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیان‌گذاران شرکت لیسن‌تراست (ListenTrust)، به‌واسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیده‌اند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.