نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
لزوم به کارگیری دانشگاهیان در حوزه علم وفناوری
معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید در علم و فناوری از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی بهره بگیریم تا کشور را از مشکلات اقتصادی و اشتغال نجات دهیم.
تاثیر برتری برند در برندینگ کسبوکار و فروش محصول
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
منابع مالی اشتغالزایی باید به شکل پایدار و مطمئن تامین شود
علیرضا امینی: در سالهای اخیر در اقتصاد ایران همراستایی مشخصی میان این دو مولفه وجود نداشته است.