لزوم به کارگیری دانشگاهیان در حوزه علم وفناوری
معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت تاکید کرد؛ ۸

لزوم به کارگیری دانشگاهیان در حوزه علم وفناوری

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۷ | ۲ دقیقه

معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید در علم و فناوری از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی بهره بگیریم تا کشور را از مشکلات اقتصادی و اشتغال نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، برات قبادیان، امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح واحد تولید قطعات سبک بتنی و مبلمان شهری نظر آباد ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روزی مردم ایران همت کردند و مقابل صدام بعثی و استکباران بین المللی متجاوز ایستادند و جهاد فی سبیل الله کردند و اینک جهاد اقتصادی و اشتغال جوانان در پیش است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه تحقیق و توسعه در کشور باید فرهنگ سازی شود، گفت: از اشتباهات تاریخی گذشته درس بگیریم و در زمینه علم و فناوری از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی بهره بگیریم تا کشور را از مشکلات اقتصادی و اشتغال نجات دهیم.

وی در پایان افزود: علم، تحقیق و فناوری، صنعت، آموزش در صنعت و تولید کشور از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اشتغال  نیروهای جوان دانشگاهی حائز اهمیت است.

برچسب‌ها: صنعتاقتصاد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.