نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه‌ دهید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرا «تامین سرمايه» مهم‌ترین چالش اقتصاد دیجیتال ایران است؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ظهور و توسعه استارت‌آپ‌ها در ایران مزایای غیرقابل انکاری برای کشور دارد؛ اما اکنون مساله اصلی «تامین سرمایه» است که باید حل شود.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاهش هزینه کالا و خدمات با ورود استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

هوشنگ فاخر: «مسلما هر چیزی که هزینه‌ها را کاهش دهد به نفع اقتصاد خواهد بود. استارت‌آپ‌ها به کاهش هزینه‌های مردم کمک‌های بسیاری کرده‌اند.»

انواع ارزش‌های معتبر یک برند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیست‌ویکم

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

استارت‌آپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيست‌ويکمی است و به‌سبب‌ هزينه پايين راه‌اندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيل‌کرده از بحران‌های‌ شغلی محسوب می‌شود.