نوشته های مرتبط: مزایای استارتآپهای ایرانی
استارتآپها با بازيگران جديد بخش مسكن
دولت چند سالي است كه برنامهاي را در راستاي سياستهاي مسكنياش در دستور كار خود قرار داده تا طي آن بافتها و محلات فرسوده شهري را سروساماني دهد.
لزوم به کارگیری دانشگاهیان در حوزه علم وفناوری
معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید در علم و فناوری از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی بهره بگیریم تا کشور را از مشکلات اقتصادی و اشتغال نجات دهیم.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
منابع مالی اشتغالزایی باید به شکل پایدار و مطمئن تامین شود
علیرضا امینی: در سالهای اخیر در اقتصاد ایران همراستایی مشخصی میان این دو مولفه وجود نداشته است.
سمت و سوی صنعت فناوری خاورمیانه در سال ۲۰۱۸
صنعت فناوری اطلاعات در خاورمیانه با سرعت زیادی درحال تغییر است و این تغییر اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان
امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلیترین عوامل موفقیت کسبوکارها در رقابت سخت بازار است.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.