نوشته های مرتبط: بها دادن به استارتآپها تنها راه برونرفت از بنبستهای اقتصادی
از ارتباط برندها با افراد محبوب در شبکههای اجتماعی تا نیروهای خدماتی همیشه در دسترس
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
تشکیل تشکلهای تخصصی، از مهمترین اولویتها در راستای تحقق کارآفرینی است
محمدرضا طلایی: تشکیل تشکلهای تخصصی در حوزه استارتآپها، از مهمترین اولویتهای ضروری در راستای تحقق کارآفرینی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
هر فروشگاه اینترنتی، استارتآپ نیست
هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راهاندازی میکند، بنیانگذار یک استارتآپ نیست.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
آشنایی با مسائل حقوقی، گرهگشای فعالیت استارتآپها است
محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارتآپها است.