نوشته های مرتبط: برای اجتناب از شکست، تعصبات را کنار بگذارید و منعطف باشید
سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیتها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راهاندازی استارتاپ با این مشکل مواجه میشوند.
پکیج برنامهریزی به سبک حرفهایها (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامهریزی و اولویتبندی حرفهای در زندگی شخصی و شغلی میپردازیم.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.