نوشته های مرتبط: به جای انتظارات نامعقول، به فکر کمک به استارتآپها باشیم
هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار میکند!
کارآفرینان تاثیر فوقالعاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه سه کارمند کار میکنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار میدهند.
حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها کافی نیست
مسعود گلشیرازی: «حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها بسیار کم است و لازم است سرمایهها بیشتر به سمت صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بروند.»
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها، نوشداروی معضل اشتغال
کسبوکارهای نوپا به پویایی اقتصاد و به تبع آن اشتغالزایی کمک فراوانی میکنند؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره اشتغالزايی استارتآپها دارند؟
انگیزهنامه تاثیرگذار میتواند استخدام شما را تضمین کند
نوشتن یک انگیزهنامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالشبرانگیز است. با ما همراه باشید تا بهطور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزهنامه را برایتان شرح دهیم.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.