نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟
ترویج در بازاریابی را بیشتر کسب وکارها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم میتواند رایگان و هم میتواند هزینهبر باشد.
صندوقهای جسورانه، گامی به سوی جهش اقتصادی
با توجه به شرایط مهیا شده در کنار حمایتهای مادی باید زمینه را بهگونهای فراهم کرد تا این ایدههای نو که توسط سرمایههای انسانی و جوان کشور خلق شده به سرانجام مثبتی دست یابند.
ویژگیهای ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق
یادداشتی از کارل اولریش درباره رابطه بیتجربگی با ریسکپذیری.
از خرید آنلاین کالا تا درخواست اینترنتی استادکار
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
رباتهایی که با پلیسهای جنایی همکاری میکنند
رباتهای چینی که در صدور حکم بازداشت به ماموران پلیس کمک میکنند.
تبدیل داروهای تزریقی به قرصهای خوراکی
شرکت رانی میخواهد داروهای تزریقی را به طور مستقیم از طریق غشای دستگاه گوارش وارد بدن بیمار کند.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.