نوشته های مرتبط: چهار درس بزرگ از استیو جابز
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟
در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارتآپها و ویژگیهای مشترک میان استارتآپهایی که از شکست گریختهاند میپردازیم.
باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
بسیاری از توصیههایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهرهوری میشنویم، فاقد قطعیتاند و ما را به نتیجه دلخواه نمیرسانند.
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن
پنجاه ترفند این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد میدهند که چگونه باانگیزه بمانید.