نوشته های مرتبط: فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
حمایت ۸۰۰۰ میلیارد ریالی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر
علی قربانی: «در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، برای حمایت از ویسیها که شریان اصلی کمک به استارتآپها هستند، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار (۸۰۰۰ میلیارد ریال) از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.»
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فرهنگسازی، پیشنیاز سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها و رونق اقتصادی
سعید میرواحدی: «هنگامی میتوان در شرایط رونق اقتصادی قرار گرفت که در حوزه کسبوکار و سرمایهگذاری تخصصی فرهنگسازی شود تا صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بتوانند نقشی که در توسعه استارتآپها دارند را بهخوبی ایفا کنند.»